Wednesday 7 November 2012

hati kecewa sangat2 .

assalamualaikum korang , dah terlalu berhabuk blog niy , fuh fuh fuh , hmm , ok zaty betul2 tgah takde mood nak happy kan korng. hmm kenape? nak story lah niy, ok macam niy zaty cerite pasal erwan dulu , ok ? zaty ingat lepas ni kitorg tak kan ade pape lagi , sekali tuu , dy still mengharap , aku tak rele tapi aku sayang dy , hmm , tapi dy terlalu kejam ! beberape hari kapel balik ok2 je , lepas tu dy menghilang memang sakit sangat hati ni kan, mula lah berperang bila dy muncul balik , macam2 perkataan keluar dari mulut aku , sumpah aku bengang , mula2 tu dy ok je tak menjawab , lepas aku mula kurang ajar dy naik bengang , mula mencarut lebih dari ape aku cakap sebelum tu , ya allah sumpah aku terase dengan dy , kenape dy mcm tu , paling aku tak boleh terima dy cakap aku bukan taste dy , abis dua tahun kita bina tuapae , kenape bodoh sangat aku niy , ya allah tolong aku lupakan ERWAN FADHIL ., aku dah tak nak dy dalam kotak fikiran aku lagi! tuhan tolong lah , hmm . biarlah dy pergi dalam hidup aku buat selamenyee .,.. biar lah hidup niy macam mane pun bila dy takde , zaty tetap tak nak dy ade dalam ruang hidup zaty . dy kejam !! benci kau erwan!!!

hopes lepas ini semua jadi kenangan antara kita , bhaii .:'(

No comments:

Post a Comment