Saturday 21 April 2012

he's gone from my life .

assalamualaikum.....


hai korang.... sihat kea masing2? zaty tak bape in mood sangat sebena nye niy . kejap lagi cerita ok? erm . da lame tak creat blog niyy.. sbab tak de story mory . tp hari ade story mory . ok nak start cter niy . dah ready ? hihi . :)


semalam adalah penghulu segala hari . n semalam gak hari yg paling bermakne buat aku .serius memeng sedih tak terkate lah . hmm . nak taw kenapa ? mesty ad yg dah taw ken bub bace at FB sakina . hmm. senanye buat yg tak atw lg . aku dah CLASH dengan erwan . tak sgke ken ? dala lagi 3 bulan nak genap 2 tahun. aku paling kecewe bub dea buat aq macam niy . aku tak nak lah cte sbb ap. nanti dea kate aku buruk2 kan dea kat korang . spe jea tak sedih 1 tahun 9 bulan yang dibina bersam pelbagai halangan lesap begitu sahaje .aku terpakse lepas kan dea. huwaa....;'( sedih weyy . air mate aku ni dalah murah suke sangt jatuh .aku dala tak kuat nak time sume niy . bygkn aq dpt berite tu time aq otw balik umah atas moto . da menangis atas moto tak pasal2 ade yg excident cause nangis bwk moto . hmm .


aku macam tak sangke lah sehari sebelum kejadian dea bukan main lagi cakap at aku macam2 . syg lah ap lah . lepas tu APTB . hmm . sedih sangat3 . pagi tadi bangun tidur terus check phone kott ad msj deatapi takde . hampe sangat3. dari malam td aku tggu . samapi lah saat niy dea tak text o call aku . da aku menangis tak tentu pasal . da nak buat ap2 tak boley . sidai kain nangis , tgk tv nangis . tgkk mee kari ibu pun boley nangis cause nmpak mke dea kat mgkuk . terus tak jd makaa . YA ALLAh begitu besar dugaan kau bagi kat aku . hambamu ini tidak kuat tuk tempuhi nye .......:(( 


tapi bile di fikir2 . aku kene kuat bak kate saffa "aku nak kau kuat zaty . kau jgn pk sgt psl dy. insyaallah. kalau betul dea jodoh kau, 1 hari nany dy cari kau balik . cye lah ckp aku. tp law dy bkn jodoh kau, org lain ade " betul ap yg saffa cakap tu . aku KENA KUAT ! sayang kau saffa . tp aku perlu kan mase tuk aku lupe kan dea. yela 1 tahun lebih . tak mudah tuk aku lupekan segala2 nye kan . hopes korang doakan aku oke.. kesedihan masih terbuku di hati . macam mane aku lepas niy tanpa kau sayang . tak dapat aku bayang kan semua itu . hmm.:(


buat kawan2 yang bagi semangat thanks sangat2 . aq bertuah dapat kawan macam korang . sayang korang ketat2 . buat erwan fadhil n aiman yasmeen . zaty doakan korang bahagia okeyy . buat erwan jangan buat zaty ni musuh oke. zaty tetap nak kawan dengan erwan . hmm .. wassalam .


SAAT AKU MEMERLUKAN KAU . KAU PERGI TINGGALKAN AKU . KAU BUAT AKU MERANA . :'(

#BERAT HATI AKU NAK LEPAS KAN KAU SAYANG... 

No comments:

Post a Comment